Producenci
Sposób i koszty dostawy
Aby zagwarantować kupującym jak największą wygodę RosesLine przygotowało dla Państwa następujące sposoby wysyłki:
 
Odbiór osobisty
  • Cena za dostawę: 0,00 PLN
  • Zamówiony produkt należy odebrać w Salonie przy ul. Reymonta 9 w Radomsku. 
  • Odbiór osobisty możliwy jest w Poniedziałek - Piątek w godz. 10:00-18:00 oraz w Sobotę w godz. 10:00-14:00.
  • Płatność za zamówienie można uregulować gotówką w salonie, za pośrednictwem przelewu bankowego lub płatności online.

Poczta Polska Paczka48

  • Cena za dostawę: 12,99 PLN
  • zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • doręczenie w ciągu 2-3 dni roboczych

InPost Paczkomaty

  • Cena za dostawę: 11,49 PLN
  • ZRÓB ZAKUPY. Przy zakupach w sklepie wybierz opcję dostawy do Paczkomatu. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji. Listę maszyn znajdziesz na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
  • ZACZEKAJ NA POWIADOMIENIE. W momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy.
    Co więcej – w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!
  • ODBIERZ PACZKĘ. Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką.
    Na odbiór masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie.

Kurier 

  • Cena za dostawę: 16,49 PLN
  • zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • kurierzy doręczają przesyłki od 9 do 16 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
  • doręczenie w ciągu 1-3 dni roboczych
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl